niedziela, 14 sierpnia 2016

Ciasto marchewkowe

Niedawno dałam przepis na muffinki marchewkowe. Nigdy nie robiłam wcześniej z tego warzywa ciasta. Kolor ma obłędny. Zrobiłam go w odchudzonej wersji. Nie dałam cukru i mąki. Zamiast tego dodałam kaszę jaglaną i banany. Po upieczeniu zostawiamy w foremce, żeby wystygło inaczej się rozwali. 


Składniki na jedną formę:
  • 200 g kaszy jaglanej 
  • 2 banany
  • 50 g daktyli
  • 4 jajka
  • łyżeczka sody
  • łyżeczka cynamonu
  • garść pestek słonecznika
  • 2 marchewki duże

1. Kaszę jaglaną gotujemy.
2. Marchewkę trzemy na tarce.
3. Daktyle zalewamy wrzątkiem na minutę.
4. Wszystkie składniki blendujemy.
5. Wlewamy do formy i wstawiamy do piekarnika na godzinę w 180°C.

Smacznego! :)




6 komentarzy:

  1. Ooooo... ja chcę to zjeść!:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciasto marchewkowe robiłam już w wielu postaciach, ale wersji z kaszą jaglaną nie próbowałam. A ciasta z tej kaszy są przepyszne, na pewno w przyszłości skorzystam z Twojego przepisu :)

    OdpowiedzUsuń