środa, 3 sierpnia 2016

Babeczki marchewkowe

Tydzień temu byłam na kolonii jako opiekunka dla dzieci. Kucharki znakomicie gotowały i dużo pomysłów mi podsunęły na dania mięsne, a podczas jednego z posiłków koleżanka-wolontariuszka podała mi przepis na babeczki marchewkowe. Tak kusiła, że zrobiłam od razu po powrocie do domu. :) Nie zawiodłam się, pachnące i świeżutkie babeczki na śniadanie znakomicie smakowały.


Składniki na 8 babeczek:
  • 4 marchewki średniej wielkości
  • 2 jajka
  • cynamon
  • gałka muszkatołowa
  • łyżeczka proszku do pieczenia
1. Marchewkę rozdrabniamy, tak żeby powstała papka. (W malakserze)
2. Mieszamy z resztą składników.
3. Wlewamy do formy silikonowej.
4. Wkładamy do piekarnika nagrzanego na 180°C na 25 min.

Smacznego! :)






5 komentarzy:

  1. :D Muszę zrobić koniecznie ! smakowicie wyglądają <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, niedużo składników a jaki efekt! i to jeszcze ze zdrową marchewka!

    OdpowiedzUsuń