poniedziałek, 18 lipca 2016

Ciastka z trzech składników

Staram się, żeby moje przepisy były proste i szybkie, czyli takie jakie lubię. Często masło orzechowe stoi długo na półce. :) Można nie tylko zajadać łyżeczką, ale zrobić pyszne ciasteczka. Ten przepis jest z masła, czekolady i jajek. Jeżeli ktoś chce bardziej słodsze ciastka, można dodać słodzik. Jest kruche, ale chyba tylko dlatego, że zrobiłam za duże. Lepiej zrobić o połowę mniejsze niż na zdjęciu.


Składniki:
  • słoik masła orzechowego (bez cukru)
  • tabliczka gorzkiej czekolady
  • 2 jajka

1. Gorzką czekoladę kruszymy na małe kawałeczki.
2. Dodajemy jajko, masło i czekoladę. Wymieszamy.
3. Na blachę wyłożoną papierem do pieczenia nakładamy masę. (Wcześniej formujemy w kulkę.)
4. Pieczemy w 180°C 10-15 min.

Wyszło mi 8 ciasteczek (10 cm średnicy), Wam powinno wyjść 16 (żeby się nie kruszyły). :)))

Smacznego!! :)










10 komentarzy:

  1. Mmmm muszę je wypróbować tym bardziej, że mój małż uwielbia i kruche ciasteczka i masło orzechowe, a ja uwielbiam proste przepisy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają świetnie, a ze przepis łatwy z chęcią wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. O wow, super pomysł! Fajnie zrobić je jako przekąskę do pracy albo na podróż, kiedy jedziemy na wakacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie :) ale szybko znikają ze stołu :)

      Usuń
  4. Moje ulubione połączenie! Robimy na podróż! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! :) coś na szybko,słodko, z masłem orzechowym = idealne dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One są bardziej słone niż słodkie :P ale też dobre :P

      Usuń